Пісьмовыя звароты грамадзян павінны ўтрымліваць :
- назву і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот ;
-
прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання) і (або) месца працы (вучобы) ;
-
выклад сутнасці звароту ;
-
асабісты подпіс грамадзяніна (грамадзян) .
Пісьмовыя звароты юрыдычных асоб павінны змяшчаць :
- назву і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот ;
-
поўнае найменне юрыдычнай асобы і яго месца знаходжання ;
-
выклад сутнасці звароту ;
-
прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты ;
-
асабісты подпіс кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты, завераны пячаткай юрыдычнай асобы.
Заўвагі і (або) прапановы ўносяцца ў кнігу заўваг і прапаноў у адпаведнасці з формай кнігі заўваг і прапаноў, устаноўленай Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь.
Тэкст звароту павінен паддавацца прачытанню. Рукапісныя звароты павінны быць напісаны выразным, разборлівым почыркам. Не дапускаецца ўжыванне ў зваротах нецэнзурных альбо абразлівых слоў ці выразаў. Да пісьмовых зваротаў, падаваным прадстаўнікамі заяўнікаў, прыкладаюцца дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы. У зваротах павінна ўтрымлівацца інфармацыя аб выніках іх папярэдняга разгляду з дадаткам (пры наяўнасці), якія пацвярджаюць гэту інфармацыю.
Праца па зваротах фізічных і юрыдычных асоб у РУП "Белкартаграфія" вядзецца на падставе Закона Республики Беларусь от 18 июля 2011 г. № 300-З "Об обращениях граждан и юридических лиц"